naukica

ELEKTRICITET I ŠIZ-FRIZ

Posted on: 5. april 2012.

Ko ne bi poželeo da ima ovakav šiz-friz?

Ja sam jednom imala priliku da napravim ovakvu frizuru, ali je trebalo da čekam jako dugo (bila je velika gužva zbog atraktivnosti frizure), pa sam odustala.

Sad mi je baš žao što nisam bila strpljivija.🙂

 

4 reagovanja to "ELEKTRICITET I ŠIZ-FRIZ"

Еее, то су лудости одрастања и младости:)

Nadam se da ce mi se opet ukazati prilika. Necu je propustiti!🙂

Frizura zvana maslacak!🙂

To je pravo ime za ove frizure!🙂

Ostavite odgovor

april 2012.
M T W T F S S
« Mar   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Naukica

Unesite svoju adresu e-pošte da biste pratili ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte.

